Najczęściej zadawane pytania
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz swój numer śledzenia na podany adres e-mail. Za jego pomocą możesz sprawdzić status przesyłki bezpośrednio u nas w zakładce śledź swoje zamówienie.
Jak długo trwa wysyłka?
Oferujemy Darmową wysyłkę InPost. Wybierz pomiędzy dostawą na paczkomat lub kurierem.
W okresach wysokiego popytu prosimy o 2-3 dni robocze na przetwarzanie, zanim twoja paczka zostanie wysłana.
Szacowany czas dostawy: 5-10 dni roboczych.
Masz 30 dni na zwrot (obowiązują warunki)
Jeśli masz jakiś problem ze swoim zamówieniem skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl - jesteśmy tu żeby ci pomóc!
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Tak! oferujemy 30 dni na zwrot (obowiązują warunki). Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl
Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia wysyłki. Co powinnam zrobić?
Przykro nam to słyszeć. Możliwe, że wiadomość e-mail trafiła do folderu kosz lub mamy nieprawidłowy adres e-mail.
W takim przypadku prosimy o kontakt, abyśmy mogli sprawdzić, czy zamówienie zostało złożone i ponownie wysłać potwierdzenie. Z naszym zespołem obsługi klienta można skontaktować się pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl
Kogo mogę poprosić o pomoc związaną z moim zamówieniem?
Jesteśmy tutaj, aby pomóc! Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Jakie metody płatności są dostępne?
Oferujemy płatności poprzez, Kartę kredytową, Przelewy24, Przelewy bankowe i Blik. Wszystkie płatności są chronione i bezpieczne.