Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz swój numer śledzenia na podany adres e-mail. Za jego pomocą możesz sprawdzić status przesyłki bezpośrednio u nas w zakładce śledź swoje zamówienie.

Jak długo trwa wysyłka?

Oferujemy Darmową wysyłkę InPost. Wybierz pomiędzy dostawą na paczkomat lub kurierem.

W okresach wysokiego popytu prosimy o 2-3 dni robocze na przetwarzanie, zanim twoja paczka zostanie wysłana.

Szacowany czas dostawy: 5-10 dni roboczych.

Masz 30 dni na zwrot (obowiązują warunki)

Jeśli masz jakiś problem ze swoim zamówieniem skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl - jesteśmy tu żeby ci pomóc!

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Tak! oferujemy 30 dni na zwrot (obowiązują warunki). Jeśli chcesz zwrócić swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl

Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia wysyłki. Co powinnam zrobić?

Przykro nam to słyszeć. Możliwe, że wiadomość e-mail trafiła do folderu kosz lub mamy nieprawidłowy adres e-mail.

W takim przypadku prosimy o kontakt, abyśmy mogli sprawdzić, czy zamówienie zostało złożone i ponownie wysłać potwierdzenie. Z naszym zespołem obsługi klienta można skontaktować się pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl

Kogo mogę poprosić o pomoc związaną z moim zamówieniem?

Jesteśmy tutaj, aby pomóc! Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@lorea-mazur.pl, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Jakie metody płatności są dostępne?

Oferujemy płatności poprzez, Kartę kredytową, Przelewy24, Przelewy bankowe i Blik. Wszystkie płatności są chronione i bezpieczne.

Skontaktuj się z nami